המשרד שם דגש על מתן פתרונות כוללים למגוון לקוחותיו, ולפיכך מעניק קשת רחבה של שירותים, החל משירותי הנהלת חשבונות הכוללים עריכה הגשה של דוחות לצורכי מס, דוחות שנתיים, הצהרות הון וגילוי מרצון (ובכללם גם ייצוג בפני רשויות המס,ביטוח לאומי ומע"מ), המשך בשירותי חשבות וניהול כספים הכוללים למעשה את כל תכנון המערך הפיננסי של החברה, קרי: בניית תקציבים ובקרת תקציבים, עריכת דוחות כספיים, ביקורת דוחות כספיים, עריכת מאזנים, עריכת שכר עובדים, התנהלות מול בנקים; וכלה בליווי עסקי ופיננסי הכולל ייעוץ כלכלי ועסקי, הקמת חברות, נאמנויות, הערכות שווי, הכנת תוכניות עסקיות, בדיקות נאותות (Due Diligence), מיזוגים ופירוקים, ביקורת פנים וגיוס אשראי. משרדנו מלווה הקמת עסקים חדשים, כולל פתיחת תיק (עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע"מ או מלכ"ר), העסקת עובדים, דיווח על עסקאות , ניהול ספרים ועוד.
אנו רואים בלקוחותינו שותפים. ההצלחה של לקוחותינו היא ההצלחה שלנו! ולפיכך, הקו המנחה של משרדנו הוא הענקת שירות זמין ואישי, לצד זה המקצועי. אנו רואים בזמינות הגבוהה עבור לקוחותינו ערך עליון וחשוב, ומקפידים להיות זמינים ונגישים עבור כולם, בכל עת.
מייסד המשרד, רו"ח מוטי אנאקאר
מוטי הקים וייסד את משרד רואה חשבון מוטי אנאקאר ושות', ובליווי צוות נאמן של רואי חשבון מוסמכים, חשבי שכר, יועצי מס ומנהלי חשבונות, חרת על דגלו את המחויבות לגייס את הניסיון העצום שרכש לטובת לקוחותיו המגוונים – מעסק עצמאי זעיר ועד לחברות בינוניות וגדולות, ולהעניק את מיטב השירותים הנשענים על ידע, בקיאות, מומחיות וניסיון מצטבר.
"מעבר לשירותיות ולמקצועיות הגבוהה אותם אני דורש מעצמי ומצוות משרדי בשירותים השוטפים של הנהלת חשבונות ודוחות שנתיים", מספר מוטי, "חשוב לי לתת כל הזמן פתרונות ללקוחות בבעיות השוטפות שלהם, ולייעץ להם בביצוע ההתאמות האופטימליות הנדרשות לעסק שלהם." "הרקע הרחב שלי בחשבות ובניהול כספים , מהווה ערך מוסף מרכזי ומאפשר לי להבין את הלקוח בהיבט הכספי ולא רק דרך הפריזמה הקלאסית, הצרה, של הכנה והגשה של דוחות במועדם. לקוחותיי מקבלים גם שירותי ניהול כספים כמו תזרים מזומנים, שיפור מערך ההוצאות, התאמות עסקיות (למשל, בשנת 2020 - למשבר הקורונה) ויש להם איש כספים מנוסה שיכול לסייע ולכוון אותם."
"אין שני לקוחות דומים", מכריז רו"ח אנאקאר. "כל לקוח שונה לגמרי מלקוח אחר, גם אם הפעילות שלהם דומה. יש לבחון ולהתייחס, להכיר ולהיות מעודכן לגבי כל לקוח ולקוח ברמה האישית ולבחון אצלו כל שינוי עסקי, שינוי אישי וכיוצא באלה על מנת לבצע התאמות נדרשות באופן מיטבי ובאופן שוטף; התאמות כמו מקדמות למס הכנסה ולביטוח לאומי, תכנוני מס רלוונטיים בהתאם לשינוי בפעילות וברווח וכו' – יכולים להיות משמעותיים מאוד לעסק ולפעול לטובתו באופן מכריע."
מוטי אנאקאר חבר בלשכת רואי החשבון בישראל.
תודה שפנית אלינו.
אנו נחזור אליך בהקדם האפשרי
אופס, אירעה שגיאה בהעברת ההודעה שלך.
בבקשה נסה שוב מאוחר יותר